Meer bezoekers, een hoger rendement

Ieder plekje dat je website hoger scoort in zoekmachines als Google wordt beloond met meer bezoekers op je site. En als de website de juiste conversie heeft betekent dat ook een hogere verkoop of meer leads. Je haalt een hoger rendement uit je site!

Bij veel websites wordt tijdens het ontwerp en de ontwikkeling geen rekening gehouden met de vindbaarheid. Gevolg is dat een ondernemer investeert in zijn online marketing kanaal, maar er ontevreden over is, omdat hij er te weinig rendement uit haalt. Vaak blijkt dat er geen invulling gegeven is aan zoekmachineoptimalisatie (SEO), conversie en/of marketing.

conversie

Het begint met de basis

Waarom gaan we met zijn alle naar de Ikea en heeft een bezoeker daar aan het einde van zijn bezoek de winkelwagen vol liggen met producten?
Waarom is een bezoeker niet bij jou op je website geweest of heeft een bezoeker van je website bij jou niets gekocht?
Als je je dat ook afvraagt heb je de eerste stap gemaakt om je website te gaan verbeteren.

Hoger in Google

Veel bezoekers genereren op je website heeft te maken met hoog scoren in Google. Daarnaast moet er gericht worden gewerkt aan bekendheid bij jouw doelgroep. En natuurlijk moet je website ook een excellente uitstraling en inrichting hebben. Een bezoeker moet zich prettig voelen en de weg snel kunnen vinden, dan wordt de winkelwagen gevuld.

Concrete aanpassingen

Iedere website, branche en doelgroep is anders. Hoe staat de website er nu voor en wat doen de concurrenten. Welke doelgroep is van belang, geografisch, geslacht, leeftijd? Wat zijn je doelstellingen en wat is je budget.

Zodra wij de site hebben beoordeeld en u hebben gesproken, maken wij een plan om de website hoger te laten scoren en meer bezoeker te genereren. Dit is geen theorie, maar zijn concrete aanpassingen, die leiden tot uiteindelijk een hoger rendement. U bepaalt uiteindelijk zelf wat u wilt besteden en wat het resultaat is.

conversie-stappen

Concrete stappen

  • Intake website
    • vooraf gratis beoordeling
    • afstemming
  • Concrete stappen
    • Geen theorie, maar praktisch gericht
  • Budget controlled
    • U bepaalt het budget
  • Duurzaam resultaat
    • Resultaten komen gestaag en blijven lang zichtbaar
  • Meten is weten
    • Minimaal maandelijks bezoekersaantallen analyseren

Meer rendement

Een hogere score met meer bezoekers in bepaald geen sinecure, maar ieder stapje hoger op de ladder van vindbaarheid geeft uiteindelijk meer rendement.